Fototriss -

Moln är temat som Ellie har föreslagit
Här kommer mina bilder från min helg i Funäsdalen bl.a.
 
Från vår promenad efter sjön, igår innan hemresa, med kära syster. Både is o moln bakom snöklädda fjäll i Funäsdalen
 
Fina moln o bryggorna på land
 
Mera moln. Alla tre bilderna från gårdagen hos storasyster i Funäs.
Har även varit hos min lillasyster i Bruksvallarn. Och det allra viktigaste den här helgen. Ettårskalas hos lilla barnbarnet i Bruksvallarna! Härligt att få gosa med ettåringen! Och igår träffades vi igen innan hemresan, då jag åkte hem med pappan.
En underbar helg!
 
Och flera molnbilder ser man här.

Kommentarer:

1 Anna-Lena:

Finfina molnbilder. Inte bara molnen, vyerna också.
Och så gillar jag särskilt att bilderna är färska.

2 Tomtan:

Men!!!! Bilder hemmifrån!!! Underbart!

Kommentera här: