Fototriss - Rött

I dagens fototriss är det tävling också. Man kan vinna fina presentkort från Coolstuff. Jag skulle jättegärna vilja vinna ett.
Mina bilder är lite huller om buller. Men Rött är det i dom.
 
Den här bilden är från Barcelona där vi sitter och äter Paella och dricker Sangria. Ganska mycket rött i den bilden.
 
Den här bilden på Ville där han lyser på sej själv med en lampa är ganska häftig tycker jag. Den lyser verkligen rött. Lite Halloweenkänsla får man.
 
Avslutar med ett gott rödvin eftersom det är lördag.
 
Det var mina bilder på Temat Rött.
Fler som har rött i sina bilder ser du här

Kommentarer:

1 Annette:

Så gott det ser ut med paella :) Här har vi precis ätit efterrätt; basilikaparfait, och nu skall jag titta runt på alla fototrissar innan det är dags för Downton Abbey. Fortsatt trevlig kväll!

2 Violen på Brandholmen:

Fin triss! Häftig bild på Ville!
Trevlig helg!

3 meta:

det vinet är gott både vitt och som här rött.
Ha det gott
Kram Meta

4 cissi:

Här var det verkligen mycket rött! Det vinet brukar jag också köpa.

5 Borgmästaren:

Det var rött så det förslår. Den andra bilden är väldigt stämningsfull men undrar om inte den första blir min favorit ändå.

6 Anneli - A'la Foto:

Rött är det absolut i dina bilder, det går inte att missta! Det blir din sangria som blir min favorit här! :)

Ha en fin söndag!

7 Berit E i Kasperian:

Helt plötsligt känner jag att ett glas sangria skulle sitta fint. :)
Rolig triss, inte minst bilden på Ville. :)

8 Anna-Lena:

Här var det olika rött. Jag fastnar mest för mittenbilden. Lite småruskig. Men snäll.

9 Mia Ahlstrand:

En härligt röd och varierad triss! Ha en fin kväll!

10 Per-Anders:

Coola bilder! Bilden på pojken är jättehäftig och drinken på första bilder ser lockande ut.

11 Arja:

Halloj!
Fint trissat och bilden på Ville var riktigt cool :O)

Kommentera här: