Tisdagstema - Intresse

Mitt intresse är bl.a. att Resa och att  Fota, gärna naturbilder o blommor så klart.
 
Här är en av liljorna som blommar så fint just nu
 
Att resa med flyg är härligt tycker jag.Men det här var en väldigt lång flygresa när vi åkte första gången till Tobago. Vi flög med det här bolaget Condor.Det var bra.
 
Att resa på kryssning har jag aldrig gjort. Det lockar inte så väldigt mycket. Iallafall inte såna här enorma båtar.
 
 Det var mitt inlägg på temat Intresse. Här kan du se hur andra tolkar det.
 

Kommentarer:

1 Paula:

Hej hej, vi har ett gemensamt intresse, att fota! Resa är inte jag så mycket för, mest pga mina krämpor och alla mediciner, är lite orolig att råka ut för något när jag är borta, o så pengabristen förstås.
När du får upp robotrutan så vill den att du kryssar för vissa foton, t.ex träd. då klickar du på varje foto som du ser visar träd. när du gjort det klickar du på okej, då får du upp adressfältet där du fyller i dina uppgifter. prova, det ska visst gå! Kram från pörtet

2 Anneli - A'la Foto:

Fantastiskt vacker blomma! Så fint du fångat den! Hos mig kan du kommentera för jag har inget spamskydd! Bara så du vet! ;)

3 Klimakteriehäxan:

Superfin bild på liljan!

4 Mia Ahlstrand:

Delar helt dina intressen! Fina bilder!

5 FREEDOMtravel:

Att fota och att resa tillhör ju definitivt våra intressen också :) Reser gärna med husbilen, men också gärna med flyg!

Kommentera här: