Äntligen vinter. Och en god fortsättning på nya året önskar jag er alla.

Tänk att den kom till slut, vintern  som vi väntat så på. Julvädret var ju inte som det skulle vara. Men nu är allt över o nu får vi passa på att njuta i kylan. 25 minus är liite väl mycket, men slipper man vara ute så.
 
Måste bara gå ut o fota altanfönstren när dom är så vackra med sina spetsmönster.
 
 
Fina mönster som naturen skapar
 
Stugan lyser röd ute i det vita
 
 
Vispgrädde på buskarna
 
Och härinne kämpar en kärleksört som står i en flaska sen i höstas. Utan vatten har den varit i flera månader o den skjuter skott på stjälkarna. Helt otroligt!
 
Köpte en bukett med vita rosor häromdan. Alltid vackra!
 
Här en gammal torkad variant. Fin den också.
 
Min fina vita ängel av glas.
 
Min sista bild blir på min strumpstickning.Jätteroligt att sticka strumpor. Har äntligen lärt mej att sticka hälar! Stickade 7 par barnsockar före jul. Julklappar blev det.
Det här blir mina egna. Har redan stickat ett par åt gubben.
 
Det var allt från mej.
 
Foton:Gunvor/ Januari 2016
 
 

Kommentera här: